Temperatuur op het veld 28.0 °C
Er zijn 0 honden Off Leash

Off Leash Dogpark Carisborg

Hondenliefhebbers ontmoeten... Kom ook!
Sociale honden ontmoeten... Kom ook!
Samen rennen, samen spelen... Kom ook!
Relax je trouwe vriend uitlaten... Kom ook!
Kopje koffie erbij... Kom ook!

Discuseer over wandelingen op Carisborg

Moderator: Joris

Door Chester
Een heerlijk weer vandaag en er waren er heel veel op pad.
Harley, die inmiddels in België woont ging vandaag ook lekker mee met onze zondagse loop. Langs onze rivier de Worm naar Rimburg. Weer eens iets anders, veel fietsers en hardlopers maar die houden we met gemak bij :D

Ff over het spoor hadden we pech, althans Bennie, hij was flink aan het bloeden aan zijn achterpoot.
Onder het motto samen uit, samen thuis wilden we Bennie naar huis brengen maar dat vonden ze niet goed. Het is niet onze stijl maar uiteindelijk zijn we dan toch maar doorgelopen en Bennie naar huis alleen. Later hoorden we dat een pees gescheurd was en hij 6 weken rust moet hebben. Waarschijnlijk in iets scherps gestapt of zo want het bloedde flink. Dat zal afzien worden, 6 weken niet rennen en alleen maar aan het lijntje....

In ieder geval is het gerepareerd en dat is dan ook weer het goede nieuws. Beterschap Bennie en dat de tijd maar omvliegt hé

Wij kwamen dus onder bij de kippen in Rimburg aan en hebben bij het eerste beste cafeetje het terrasje gepikt. Daarna zijn we bij de romeinen omhoog gegaan en zo weer over de rimburgse akkers naar huis.
Harley had het helemaal naar zijn zin, de Belg!!

Foto's, helemaal vergeten, volgende keer maar!
Door Harley
Amai zeg. Dat is schrikken van den Bennie. Beterschap.
Door River
Zeker schrikken, heb vanmorgen even met Bennie gepraat. Helemaal ingewikkeld, lijkt wel zoals het ingepakt is als je hem gebroken hebt. Hink hink en hoe moet je dan ..... en dat 6 weken lang!!

Beterschap in ieder geval en een mand met knoken komen we tzt dan wel brengen.
Afbeelding
Door River
Gisteren Benni weer gesproken.
Ingepakt is het nog altijd maar de dokter vond het er goed uitzien. Donderdag gaat ie weer koekjes halen bij de dokter.
Het hinken gaat al een heel stuk beter, wordt ie nog kampioen in geloof ik.
Volgende keer maar zorgen dat ik het fototoestel bij me heb.

ff afwachten wat de dokter donderdag zegt...
Door River
Vandaag weer pech, de baas roept, ik besluit meteen te komen en vlieg door de prikkeldraad naar mijn baasje. Iets probeert me tegen te houden maar ikke niet gezien!!
Vlug, vlug en toen ik bij de baas was aangekomen moest ik hard remmen. Verschrikte gezichten.... oei wat is er aan de hand??

En toen voelde ik het, beetje donker voor de ogen en alles vochtig. Mijn hele linker voorkant was als een roodwitte setter gekleurd terwijl ik een engelse ben. 't Kwam uit mijn oortje!
Zakdoekjes voor te dempen kleurden ook al snel rood en dus moesten we naar huis. Chester vond het niet leuk. Een heel spoor liet ik na zeg.

Eenmaal thuis aangekomen ben ik maar lekker op mijn kussen gaan liggen en viel in slaap.
Prut de hele dag mocht ik niet meer los en moest ik me rustig houden. Dat is pech hebben zeg. Ook toen bezoek kwam ging het fout. Ik blij en prut daar begon het weer. Tjee.....

Eerst maar eens lekker slapen en kijken hoe het morgen gaat.

Ben benieuwd wat de dokter van Benni vond.
Door River
Vrijdag ook pech, wat later mocht ik toch los en floep bij het eerste de beste bosje ging het weer open. Niet zo erg als gisteren maar toch rood. Weer aan de lijn,béé'hhhh

Mijn baasje zegt dat ik me moet inhouden maar dat wil je toch niet! Energie voor tien en dan niets mogen. Wat een prut leven is dat zo. Daar moet ik snel vanaf!
Door River
Wat een geluk, mijn oor is eindelijk dicht, helemaal lekvrij verklaard vandaag, en ..... Benni gesproken vandaag. Met hem gaat het ook goed, geen spalk meer en alleen nog verband.

Tjong het gaat een mooie zomer worden!!
Door Benni
Hallo iedereen, het is nu goed 14 dagen geleden van mijn ongeluk, de eerste week was echt afzien en had ik veel pijn.
Het was ook een hele ingreep met operatie en narcose en alles erop en eraan.
Gelukkig zijn mij baasjes nog de zelfde dag naar de dierenarts gegaan en kon het ergste voorkomen worden.
De spalk die dierenarts mij aangepast had heb ik gisteren maar kapot gebeten (had er geen zin meer in).
Maar dat neemt niet weg dat ik het nog 4 weken rustig aan moet doen en nog steeds op 3 poten loop.
Maar wat moet dat moet denk ik dan maar.
Door Chester
Goed om wat te horen van je Benni.
Zelf eraf gehaald, oeioei dat zal de dokter niet leuk vinden :shock:

Wat moet dat moet zeg je maar niet alles hé!!

Nou, ben benieuwd wat de dokter donderdag zegt
Door River
We weten niet wat de doctor er van vond maar van de week Benni weer gezien, zonder verband, spalk of wat dan ook.
Helemaal kaal zijn poot, zag er niet uit voor een collie haha

Maar hij liep weer goed, nog even aansterken en dan er weer vol tegen aan!!
Door Benni
Hallo Freunde
Ich war Donnerstag beim Doc der war sehr zufrieden mit mir.
Ich fühl mich auch wieder fit und mein Bein funktioniert auch wieder gut
Der Doc meint ich müsse noch bis Ende der Woche an die Leine damit ich meinen Fuß nicht überanstrenge .
Ach je ich würd sogern mal Rennen :roll:
Naja die paar Tage gehen auch noch vorbei und ich freu mich schon darauf mit euch nochmal über die Wiesen zu rennen.

Gruß
Benni
Door Chester
Vanmorgen kwamen we Benni tegen aan het racen over de wei.
Goed dat weer alles beter is, nog even aansterken en dan aan um!!
Cafe Willy
Zonstraat 43
6463 AA Kerkrade
+31 6 16 44 19 30
Facebook berichten
Nieuw hondenlosloopgebied bij Harskamp - Veluwe

En ook hier kan het, alleen in Kerkrade niet

Jump to Facebook

Culebra, Chester en het balletje

Jump to Facebook

Swalmense honden krijgen eigen speelweide

Hup Swalmen, daar kan onze gemeente een voorbeeld aan nemen